Ezt a hirdetést eltávolították.

Cégadminisztrációs asszisztens


Hasonló hirdetések
  • Debrecen
    Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére. Középfokú angol nyelvismeret szükséges. A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkavis...
    • Könyvelés, Pénzügy - Debrecen
    1 éve
  • Debrecen
    Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére. Jelentkezés: job@ozeki.hu e-mail címre beküldött fényképes önéletrajzzal és a pozícióhoz kapcsolód...
    • Könyvelés, Pénzügy - Debrecen
    1 éve
Képek / Videók


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Kérés elküldése
Megosztás
Leírás
  • Pozíció típusa: Főállás

Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére. Középfokú angol nyelvismeret szükséges. A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkaviszony keretében történik. A munkaidő reggel 7:30 és 16:30 óra között van 1 órás ebédszünettel.
Ez a munka nem igényel kiváló kommunikációs képességet, hanem jó adminisztrációs készséget, pontosságot és nagy monotonitás tűrést valamint terhelhetőséget kíván meg.
Jelentkezés: job@ozeki.hu e-mail címre beküldött fényképes önéletrajzzal és a pozícióhoz kapcsolódó jelentkezési adatlap pontos kitöltésével. A jelentkezési adatlapot a www.jobs.ozeki.hu oldalon található asszisztensi pozíciót bemutató oldal alsó részén találja meg és onnan töltheti le.
Kérjük, olvassa el alaposan a pozíciót bemutató oldalt, hogy a pozícióhoz kapcsolódó összes fontos információt megismerhesse.

Elhelyezkedés
Debrecen

 
Elhelyezkedés
Debrecen