Ezt a hirdetést archiválták.

Cégadminisztrációs asszisztens álláslehetőség

Debrecen
7 éve, 2 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Debrecen
    Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére. Középfokú angol nyelvismeret szükséges. A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkavis...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Debrecen
    4 éve, 7 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-3212087
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Az Ozeki Kft. debreceni irodájába megbízható, pontos, szorgalmas, önálló feladatvégzésre képes asszisztens munkatársat keres céges ügyeinek intézésére.
Középfokú angol nyelvismeret szükséges.
A foglalkoztatás napi 8 órás főállású bejelentett munkaviszony keretében történik. A munkaidő reggel 7:30 és 16:30 óra között van 1 órás ebédszünettel.
Ez a munka nem igényel kiváló kommunikációs képességet, hanem jó adminisztrációs készséget, pontosságot és nagy monotonitás tűrést valamint terhelhetőséget kíván meg.
Jelentkezés: [------] e-mail címre beküldött fényképes önéletrajzzal és a pozícióhoz kapcsolódó jelentkezési adatlap pontos kitöltésével. A jelentkezési adatlapot a [------] oldalon található asszisztensi pozíciót bemutató oldal alsó részén találja meg és onnan töltheti le.
Kérjük, olvassa el alaposan a pozíciót bemutató oldalt, hogy a pozícióhoz kapcsolódó összes fontos információt megismerhesse, tájékozódhasson az Ozeki Kft.-ről, valamint a jelentkezés módját pontosan követni tudja és emiatt ne érje Önt hátrány a jelentkezés során.
 
Amennyiben úgy érzi, szívesen dolgozna a csapatunkban, elsőként várjuk jelentkezését!

Elhelyezkedés
Debrecen

 
Elhelyezkedés
Debrecen